Ruoat
OstoskoriSuljettu
on tyhjä

Toimitus & Palautus

TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT
Tilauksen toimitusaika määräytyy toimittavan Ravintola Roze ilmoittamien toimitusaikojen mukaan . Tarkista aukioloajat.
Annokset myös mukaan. Noudettaessa odottamisaika on n. 15-25 minuuttia.
Laskutusmahdollisuutta ei ole.
Alaikäiset saavat tilata tuotteita vain edunvalvojan suostumuksella.
Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.

TILAUSVAHVISTUS
Vastaanotettuamme tilaksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostillä (Gmail, Hotmail, Yahoo käyttäjät tarkista kaikki viestit ja roskakori) , jotka on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut. On ensiarvoisen tärkeää että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita jotta vahvistukset tulevat perille.

MAKSUVAIHTOEHDOT
Tuetut maksutavat verkkokaupassa :


1.Maksu toimitettaessa
Tilaukset maksetaan toimituksen yhteydessä.
2.Maksu noudettaessa
Tilaukset maksetaan noudettaessa ravintolasta.
3.Maksukortti kuljettajalle
Tilaukset maksetaan Mastercard, Credit & Debit, Visa, Credit & Debit ja VisaElectron kuljettajalle.
4.Maksu verkkomaksulla.
Tilaukset maksetaan Ravintola Roze-verkkokaupan ostoskorin kautta verkkomaksulla. Tässä palvelukuvauksessa on kuvattu maksujen vastaanottaminen Ravintola Roze-verkkokaupassa Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.
Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Paytrail maksunvälityspalvelu kautta maksettu tuoteen maksunpalautus suoritetaan aina käytetylle maksutavalle.

PAYTRAIL EHDOT JA SOPIMUKSET
Lue paytrail maksuehdot

Verkkomaksulla toimintaympäristö
Maksupalvelun toimintaympäristö koostuu Paytrailin ylläpitämästä maksunvälityspalvelusta ja http://ravintolaroze.fi verkkosivuista.
Paytrailin palvelin ja Ravintola Rozen verkkokauppapalvelin kommunikoivat mahdollisuuksien mukaan HTTPS suojatulla yhteydellä. Lisäksi Ravintola Rozelta vaaditaan jokaiseen transaktioon kauppiastunnus ja salattu kauppiaskohtainen avain.

Asiakas on maksamishetkellä yhteydessä Paytrail - palvelun verkkosivuihin HTTPS suojatulla yhteydellä. Yhteyden salaus on pakollisena aina päällä ja palvelua ei voi käyttää ilman salausta.

Paytrailin palvelimelta asiakas ohjataan maksunsuorittamispaikkaan esim. verkkopankkiin HTTPS salatun yhteyden yli. Palvelu on yhteydessä verkkopankkien ja muiden Maksutapojen tuottajien palvelimiin vahvimmilla salaustavoilla, joita Maksutavan tuottaja tarjoaa. Maksutavan tuottajan ja Paytrailin välisen liikenteen kuvaus löytyy Maksutavan tuottajan järjestelmä- ja palvelukuvauksista.

Valittuasi maksutavan Ravintola Roze tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi Ravintola Roze verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi Ravintola Rozelle. Maksu suoritetaan Paytrail Oyj:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään Ravintola Rozelle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

5. Maksu matkapuhelimella
Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun Ravintola Roze verkkokauppiaan Arvo Mobile Oy. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon tai helposti ja nopeasti älypuhelimessa.

ASIAKASTIETOJEN TALLENNUS
Tilaajan tiedot tallennetaan Ravintola Roze asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään Ravintola Roze;n palvelun asiakkaaksi.

TOIMITUS
Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto.
Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia kuten reklamaatio kohdassa ilmoitetaan.

REKLAMAATIOT
Ravintola Roze;n palvelun toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös tilauksen valmistavan ja toimittavan ravintolan tiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen liittyvissä asioissa voi myös olla yhteydessä suoraan toimittavaan ravintolaan nopeuttaakseen tiedon kulkua.

VALMISTAJA
Ravintola Roze;n asiakkaan valitsema valmistaa tilatut tuotteet sekä hoitaa tuotteiden kuljetuksen.

VIALLISEN TUOTTEEN PALAUTTAMINEN
Palvelun tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska palvelun kautta tilattavat tuotteet ovat luonteeltaan tavaroita, jotka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Palvelun tuotteita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi muun muassa siitä syystä, että valmiissa tuotteissa on käyttäjän henkilökohtaista tietoa.

Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljetajan kautta.

 Takaisin